FAQ: Autofs [WasRe: autofs (Re: BFU - fdO typ auto)]

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Březen 15 14:46:23 CET 2001

On Thu, Mar 15, 2001 at 10:05:21AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Osobne mi nejvice vadilo (a kvuli cemu jsem opustil autofs):
> a) neviditelnost pristupnych zarizeni v /mnt1
> b) nekopirovani vsech moznosti z /etc/fstab
> c) ukoncovani zapisu na diskety => potencialni nekonzistentnost FS
> prihlednu-li, ze v KDE (moje preference) si mohu velice jednoduse
> pripojit/odpojit sva oblibena zarizeni, ztratilo autofs pro mne vyznam
> uplne.
  Jen tak mymochodem, automounter pouzivam prave pro BFU a napr. na serveru
s emulaci (mars) novellu a sdilenou CD, uzivatele nevi o nejakem mountovani
shola nic, pro ne je jen podstatne, ze kdyz s CD nikdo nepracuje, mohou ho
vyjmout a vlozit nove. Maji proste jen sitovy disk a o LINUXu nevi vubec nic.
Na tohle je velice vhodny.
  Co se viditelnosti/neviditelnosti tyce, vyresil jsem to jednoduse berlickou
pres linky, manualek ktery jsem si kdysi psal spis jen proto abych neco
nezapomel jsem dal na:
  http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xjezda00/manuals/automount.txt
takze pokud mate nekdo zajem, muzete se podivat jak jsem postupoval ja.

Preji hezky den.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz