FAQ: Autofs

Michael Mraka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Úterý Březen 20 15:04:39 CET 2001

% > Jedine co s tim neudelate je parametr user=..., protože autofs běží pod
% > rootem :( (a to např na ZIPu/floppy může vadit).
%
% 	Tomuto argumentu nerozumim, proc by to nemohlo jit? Mount take bezi pod
% rootem (ma SUID)... to je dalsi vec, ktera mi myslim vadila jako

Spatne jsem se vyjadril :). Pozadavek na namountovani prijde k autofs od
jadra (pozadavak na cteni/zapis), ne od uzivatele. IMHO neni kde by
autofs zjistilo UID uzivatele, ktery to spiskal.

% uzivateli vyuzivajici autofs, ale slo to obejit (vzhledem k tomu, ze k
% pocitaci vedla jen 1 klavesnice;-)) tak, ze jsem mel umask na hodnotu
% tak, aby vsichni mohli vsechno...;-)

No jo, ale kdyz na tom pocitaci pracuje - krome cloveka u konzoly - take
spousta jinych pres sit... (tak prava 777 nejsou to prave :).

--mm                                                            Michael Mráka