dosC bootable flopina

Michal Bozon bozonm na users.vscht.cz
Čtvrtek Březen 15 15:03:44 CET 2001

zdravim

Zajimalo by mne jestli je mozne vytvorit si
bootovatelnou disketu s dosC ( == freedos ? )
z baliku dosemu ( jsou to 4 soubory v
/usr/lib/dosemu/dosC nebo tak nejak ).

( dokumentace k dosC temer zadna )

Je tam i boot.bin, takze jsem na diskete
udelal 12bit FAT system (jak rika `file boot.bin'),
zkopiroval jsem tam ty 3 soubory (krome boot.bin)
a potom jsem zapsal boot.bin na zacatek diskety
( `dd if=boot.bin of=/dev/fd0 bs=512 count=1 seek=0')

(Pokud ten filesystem nebyl 12bitovy disketa nenabootovala)

Ale disketa pri bootovani pise ze to neni bootable disk
( ta hlaske je obsazena v samotnem boot sektoru - viz
`strings boot.bin' )

Takze by mne zajimalo, kde jsem udelal chybu.
Pokud jsem ji neudelal, potom nechapu proc je tam
ten boot.bin, ktery evokuje myslenku ze vznikne
bootovatelna disketa.

Pozn: mam bramboru (Debian 2.2)

Diky za zajem.

Michal Bozon
Institute of Chemical Technology, Prague (student)
bozonm na vscht.cz