dosC bootable flopina

Sobota Březen 17 20:39:34 CET 2001

On Thu, 15 Mar 2001, Michal Bozon wrote:

> Zajimalo by mne jestli je mozne vytvorit si
> bootovatelnou disketu s dosC ( == freedos ? )
> z baliku dosemu ( jsou to 4 soubory v
> /usr/lib/dosemu/dosC nebo tak nejak ).

Co spustit ho v dosemu, zpristupnit mu disketovku a zadat
prikazy "format a:" a "sys c: a:"?

Rucne to radeji nezkousejte. Disketa musi mit vetsi mnozstvi magickych
vlastnosti, aby z ni sel Debilni OS nabootovat (a zrejme se to tyka i
freedosu), ovsem tyto vlastnosti je velice obtizne napodobit rucne.
(Nedavno jsem to zkousel a nepovedlo se mi to, i kdyz byl celkem
presvedceny, ze uz vsechno bylo tak, jak to ma byt.)

(Ten boot.bin pravdepodobne neni bootsektor pro disketu. Bud patri
k tomu hdimage, nebo je to jen sablona, kterou pouziva format.)