Fourierova fransformace

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Pátek Březen 16 05:38:14 CET 2001

[Charset iso-8859-2 unsupported, filtering to ASCII...]
> Asi nejlepsi je DERIVE a Maple

Maple toho umi pomerne hodne, ale obavam se, ze je to komercni SW. Jeho stranky
najdete napr. na www.maplesoft.com. Ja jsem studoval matematiku, ale s programem
derive jsem se setkal akorat jednou. Spise jsme pro numericke vypocty pouzivali
Matlab nebo ja jsem pouzival nekomercni Octave, coz je do znacne miry
kompatibilni. Je pravda, ze Maple je pro vsechny mozne OS.