Fourierova fransformace

Pátek Březen 16 07:13:33 CET 2001

josef.gryga.fei na vsb.cz (Josef Gryga) writes:

> nevite o nejakem programu ktrery by pocital Fourierovu transformaci ?

FFT (Fast Fourier Transform) umi napr. octave, scilab, a R, ktere jsou
soucasti SuSE Linuxu, pro jine distribuce se daji sehnat.

> Zatim se mi podarilo jen najit knihovny, ale program zadny ne.

To jste hledal zatracene divne, protoze FFT umi skoro kazdy vetsi
program pro zpracovani dat a matematiku (Matlab, Maple, Mathematica,
S-Plus, ...). A pokud neumi (napr. ROOT), tak se tam fft vetsinou da
dynamicky prilinkovat.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR