sitova karta pro linux?

Vondracek Jan jan.vondracek na hq.iol.cz
Pátek Březen 16 07:58:31 CET 2001

No ja jsem koupil za cca 500.- Edimax a chodi bez problemu. Planet, ma
stejny chipset jako Edimax, mi na Windows chodila az po 2h, pod linuxem
okamzite.
Ted si hraju s 486 a mam tam dve Geniusky ne2000 a chodi obe, jen jsem musel
pres LILO pomoct s detekci te druhe, ale jinak bez problemu. Mozna by vam
pomohlo to same. Predpokladam, ze jste to nastavoval v linuxconf

Zip