sitova karta pro linux?

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Březen 16 09:23:42 CET 2001

Zdravim,

On Fri, Mar 16, 2001 at 07:27:39AM +0100, michal.grunt na iol.cz wrote:
> Tak to jste stastny muz.
> to pisi v readme u jadra... Po  vcerejsich zkusenostech kdy jsem zkousel 3
> sitovky ne2000 komp. ale nemohl jsem je rozchodit... pricemz ve Win jedou uplne
> normalne. Nastavim typ, io, adresu, ale linux hlasi ze tam nic neni.
  Muzes prosimte poslat typ karty a postup tveho snazeni? Tohle se mi totiz
jeste nestalo, aby ne2000 c. nefungovala. Budto je hodne crypled, nebo odpalena
a nebo mozna delas neco spatne, tak bych ti pripadne poslal nejakych par
radku co stim.
  PS:  Pokud nechces rusit v konferenci, klidne i soukrome.
  P2S: Dobre (ale zbytecne drahe) jsou 3c905c, v pripade nedostatku financi
pomuze i nejaky ovislink s rtl8139, ale priprav si pevne nervy na urcitych
mainboardech to nekdy jede a nekdy ne. A PCI2.1 required, viz. archiv.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz