firewall - srovnani Lin x Win

Pátek Březen 16 08:42:17 CET 2001

> SNAT - Source Network Address Translation
> DNAT - Destination Network Address Translation
>
>  -- doporucuji precist NAT-HOWTO (a dalsi jako Packet Filtering HOWTO ) z:
>  http://netfilter.kernelnotes.org/unreliable-guides/

	NAT obecne je transformace M:N, tedy do NAT se schova i to Vase SNAT a
DNAT, pokud implementace umi skutecne NAT (tedy transformace M:N), umi
zaroven i SNAT a DNAT. Domnivam se, ze Linux takovouto implementaci ma i
kdyz pouzivam v soucasne dobe jen transformaci M:1.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno