FAQ: Autofs

Pátek Březen 16 11:53:02 CET 2001

> Přesně jak píše Zdeněk :), autofs nemá důvod něco diskriminovat; viz můj
> auto.mnt:

	Super, jak rikam, pred cca 1.5 rokem tomu tak nebylo (a psal jsem dotaz
i v tle konferenci).

> Jedine co s tim neudelate je parametr user=..., protože autofs běží pod
> rootem :( (a to např na ZIPu/floppy může vadit).

	Tomuto argumentu nerozumim, proc by to nemohlo jit? Mount take bezi pod
rootem (ma SUID)... to je dalsi vec, ktera mi myslim vadila jako
uzivateli vyuzivajici autofs, ale slo to obejit (vzhledem k tomu, ze k
pocitaci vedla jen 1 klavesnice;-)) tak, ze jsem mel umask na hodnotu
tak, aby vsichni mohli vsechno...;-)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno