firewall - srovnani Lin x Win

Michal Gros xnene na soutel.cz
Pátek Březen 16 12:09:37 CET 2001

----- Original Message -----
From: "Martin Kokes" <martin na gplus.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, March 15, 2001 5:02 PM
Subject: Re: firewall - srovnani Lin x Win

> "Michal Gros" <xnene na soutel.cz> pise v diskusnim prispevku
> news:006701c0ad2f$4ce02500$0101a8c0 na jojfdkls...
>
> No to jsem nevedel, ze ipchains umi SNAT i DNAT, ;-)... (jako Winroute a
> ipfilter) ..."no to si musim zapsat: mladi zamestnanci drah touzi po
> zdivocelych zenach"

 > Napr pitome ICQ 2000B bez problemu  apo pridani H323. modulu i NETMEETING
 > coz s winroute :))))))

> Aha, a ono snad ICQ 2000b, potazmo H323 pres Winroute nechodi? Zkusil jste
> to, nebo jen tak vykrikujete do tmy?
JO jo to jsem tedy skusil .:((
V praci jedu po MASQ a doma bohuzel PO winroute 4.1 to co povazuji v praci
za samozrejmost .
tak to si musim na na winroute odpustit.
Na winroute chodi co se tyce ICQ jenom 99b :)) alespon podle toho co jsem
cetl na strankach tinysoftu cca tak mesic beck :)
 an ne ICQ 2000 :)
no to je jedno ja osobne ho nepotrebuji .
>                                   ^^^^

DHCP Se nastavuje strasne jednoduse. ani se clovek moc nenaklika :)
jinak jsem presvedcen ze Ipchais +MASQ ¨fuguje mnohem lepe nezli WINROUTE .

Michal Gros