firewall - srovnani Lin x Win

Michal Gros xnene na soutel.cz
Pátek Březen 16 14:10:42 CET 2001

----- Original Message -----
From: "Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" <janousek na fonet.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Friday, March 16, 2001 1:47 PM
Subject: Re: firewall - srovnani Lin x Win

Zase

> Bohuzel si toho nevsimne spousta lidi, ale obecny problem je ten, ze
> komunikace iniciovana serverem, nikoli klientem je znacne ztizena prave
> diky vselijakym NATum apod. (konkretne u ICQ kdyz si od nekoho chcete
> stahnout soubor, ale jeho klient by si nevyzvedl pozadavek na serveru
> ICQ mate velky problem)

Je mi jesne ze komunikaci musim zahajovat klient v lokalni sit za na MASQ je
to vlastnost natu .
Diky nemu tvrdi TINY SOFT ze WINROUTE slouzi jako fire wall .
Je mi prave proto divne ze by tomu mohl nejaky IP tables pomoci . Vsak ted
opravdu nevim pokud tomu tak je tak je to bomba  moc se potom omlouvam a
 Letim  instalovat new jadro . :))

MIchal Gros .