FLAME: pitomy filtry v konfere (4admin)!!!

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Březen 16 22:52:12 CET 2001

On Fri, 16 Mar 2001, Petr Tomasek wrote:

> Doprdele uz se vykaslete na ty debilni filtry!

A proč ?

> Tady clovek pracne sesmoli odpoved, kterou chce pomoct jinym a kdyz jednou
> zapomenu odstranit ocasek, tak ho to furt buzeruje. Chapu, ze citovat 200 radek,
> nebo 5 ocasku je blbost a neomalenost, ale musite doopravdy lidem takhle
> zneprijemnovat zivot?

Pokud se to stane jednou tak se snad nic neděje. A pokud to dělá stabilně
tak se akorát naučíš odstraňovat nesmysly z odpovědí.

> Asi se priste vyseru na to, abych v konfere nekomu pomahal...

A zase proč ?

PS. Mě se to také stalo že mi to vynadalo a kvůli tomu se nerozčiluji na
admina, spíš se zamyslete nad sebou.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.