FLAME: pitomy filtry v konfere (4admin)!!!

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Březen 16 23:26:32 CET 2001

> Pokud se to stane jednou tak se snad nic neděje.

Deje. Je to sprostarna.

> A pokud to dělá stabilně
> tak se akorát naučíš odstraňovat nesmysly z odpovědí.

Tady je podle vas kazdy hnup a nevychovanec, zejo??
Dobra, nestatlo se mi to poprve, ale tech par mejlu, co ten ocasek
melo, bylo stejne tak kratkych, ze by to nikomu nevadilo.

> A zase proč ?
>
> PS. Mě se to také stalo že mi to vynadalo a kvůli tomu se nerozčiluji na
> admina, spíš se zamyslete nad sebou.

Protoze to obtezuje. Kdyby ten filter byl treba limitovan na vic jak
2x vyskytu ocasku, nebo na vic jak 25 radku v mailu, tak to beru...
ale kdyz clovek napise kratoucky mail a nesmyslne mu to vynada, tak
to povazuju za buzeraci...

... a dost, vic uz se s vama nebudu rozcilovat...

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/