kompilace alsa driveru

Jan Bernatik janber na eiite.cz
Sobota Březen 17 01:03:28 CET 2001

Radek Vybiral wrote:

> Presne tak, kompilace nemohla fungovat nikdy.
>
> Proste a jednoduse chybi balik glibc-devel (RH) nebo podobny na Debianu.
>
> Chce to vice vedet co delam nez hned psat ze mi to nefunguje...

dobre, ale jak mam vedet, ze cft1.o je v baliku libc6-dev ??? neznam jsem zatim
jediny zpusob jak neco takovyho zjistit.
cili vic vedet co delam = nekde se to dovedet ne ? myslel jsem, ze od toho jsou
tady konference. klidne me odkazte na dokumentaci, ale kde v dokumentaci, ja se
to snazil najit, nepovedlo se.

--

Jan Bernatik

----koleje pod Palackeho vrchem Brno----