kompilace alsa driveru

Petr Čech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 19 11:29:24 CET 2001

Jan Bernatik napsal:
> dobre, ale jak mam vedet, ze cft1.o je v baliku libc6-dev ??? neznam jsem

tak ze me to krome na crt1.o vyrve i na hlavickove soubory. Kdyz nevite nic
o programovani v C, tak se nedivte.

> zatim jediny zpusob jak neco takovyho zjistit.  cili vic vedet co delam =
> nekde se to dovedet ne ? myslel jsem, ze od toho jsou tady konference.
> klidne me odkazte na dokumentaci, ale kde v dokumentaci, ja se to snazil
> najit, nepovedlo se.

nezikejte. v archivu takovychto veci (nainstalujte si gcc, glibc-devel,
make, ncurses-devel, ....) musi byt

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Obviously the only rational solution to your problem is suicide.