rtl8139 - tuhnutie

Petr Kadlec kraken na gin.cz
Sobota Březen 17 09:29:16 CET 2001

On 11 Mar 2001, rad0 misovic wrote:

> Zdravim,
>
> mozno sa to tu uz preberalo, ak ano, nebite ma prosim :-) Mam sietovku
> Realtek 8139 zapichnutu v starej 486. Bezi to na kerneli 2.2.18, driver
> rtl8139. Naposledy som to nasiel v stave 'mrtvej bouk', masina neodpovedala
> na pakety a na konzole svietilo:
>
> eth0: Memory squeeze, deferring packet.
>
> Pomohol unload a spatne nahodenie modulu. Podobne mi blbne aj driver
> 8139too. Sranda je, ze tomu zasibe asi az po cca mesiaci prevadzky.
> (Momentalne je tam uptime 37dni.) Neviete niekto co s tym?

Je mi lito ale jedine co vam muzu rict je to zbavte se karet s rtl8139,
zkouseli jsem to na spouste hw a kern 2.0.35, 2.0.36, 2.2.16, 2.2.17 a
2.4.1 a nikde to neni uplne stabilni (ani 8139too) U kernelu 2.0.x karta
prestava komumikovat (nevim na cem to zavisi ale nekdy to lehne hned nekdy
po 3 mesicich), u 2.2.x a 2.4.x to 'seka' proste data tecou na sec
prestanou a pak se to zas vzpamatuje ;-(

--

	Petr Kadlec

           <=== GIN ISP: http://www.gin.cz, email: kadlec na gin.cz ===>
    <=== Personal: http://www.krakenuv.net, email: kraken na krakenuv.net ===>