rtl8139 - tuhnutie

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Sobota Březen 17 12:01:02 CET 2001

# Je mi lito ale jedine co vam muzu rict je to zbavte se karet s rtl8139,
# zkouseli jsem to na spouste hw a kern 2.0.35, 2.0.36, 2.2.16, 2.2.17 a
# 2.4.1 a nikde to neni uplne stabilni (ani 8139too) U kernelu 2.0.x karta
# prestava komumikovat (nevim na cem to zavisi ale nekdy to lehne hned nekdy
# po 3 mesicich), u 2.2.x a 2.4.x to 'seka' proste data tecou na sec
# prestanou a pak se to zas vzpamatuje ;-(

Cau,
  Krakene to mas ale stesti, ze to nectou obchodnici, kterym jste rozdali
bezdisky s 8139 ;) Abych pravdu rekl, tak sem si s tim hral docela dost
dlouho a povedlo se mi to dostat do "temer stabilniho" stavu, ale porad
to bylo nic moc => jak rika Kraken, pokud mate 8139 tak to zahodte a kupte
si neco jineho, nestoji to za to trapeni (i kdyz je to velice levne).

  R.

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta na ipex.cz>          -= Oo.oO =-