FLAME: pitomy filtry v konfere (4admin)!!!

Robert Vojta vojta na ipex.cz
Sobota Březen 17 12:05:30 CET 2001

# Keby bol ten filter napisany rozumne, urcite by nikoho nenapadlo sa nad
# tym rozculovat, ale je napisany uplne blbo ...

  A neni? Kazdemu se to stalo, ze to neproslo atd. a potom si uz dava pozor
a ty maily upravuje tak aby to fungovalo. Jak jinak donutit jedince odmazavat
nepotrebne veci z tech mailu? Jinak to totiz nejde ;)

# Co sa tyka komunikacie s adminom, stoji to tiez uplne za ...
# Sorry, ale s takou davkou ignorancie ako u admina tejto konferencie, som
# sa este snad ani nestretol. Mojich niekolko mailov adminovi pocas niekolko
# rokov komunikacie zostalo vzdy bez odpovede...

  Hmm, tak to sem si ted nevsiml. Yenya ma sice dost prace, ale vzdycky
si nasel cas na odpoved. Vite, ono mozna take zalezi na tom co do toho
mailu napisete ;)

# Presne, chyba tomu akykolvek zmysel a po precitani mailu mate pocit, ze
# Vas niekto zbytocne buzeruje.

  A mame dalsiho kandidata. Pokud se panu Tomaskovi nepovede napsat
"inteligentni" skript, muzete to zkusit vy. A nebo vite co? Napiste ho rovnou,
konkurencni boj vzdy prospiva a budeme mit dva super inteligentni skripty ;)

  R.

--
   _
  |-|  __      Robert Vojta <vojta na ipex.cz>          -= Oo.oO =-