FLAME: pitomy filtry v konfere (4admin)!!!

Michal Vadila michal na penguin.cz
Sobota Březen 17 11:35:42 CET 2001

Keby bol ten filter napisany rozumne, urcite by nikoho nenapadlo sa nad
tym rozculovat, ale je napisany uplne blbo ...

Co sa tyka komunikacie s adminom, stoji to tiez uplne za ...
Sorry, ale s takou davkou ignorancie ako u admina tejto konferencie, som
sa este snad ani nestretol. Mojich niekolko mailov adminovi pocas niekolko
rokov komunikacie zostalo vzdy bez odpovede...

> Protoze to obtezuje. Kdyby ten filter byl treba limitovan na vic jak
> 2x vyskytu ocasku, nebo na vic jak 25 radku v mailu, tak to beru...
> ale kdyz clovek napise kratoucky mail a nesmyslne mu to vynada, tak
> to povazuju za buzeraci...

Presne, chyba tomu akykolvek zmysel a po precitani mailu mate pocit, ze
Vas niekto zbytocne buzeruje.

Michal Vadila

--
http://www.penguin.cz/~michal