FLAME: pitomy filtry v konfere (4admin)!!!

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Březen 17 14:30:29 CET 2001

On Sat, 17 Mar 2001, Miroslav Kolombo wrote:

> Abych pravdu řekl, tak první setkání s paranoidním chováním této
> konference mě ze začátku zaskočilo.
> 1. první mail se vrací, abych si to ještě rozmyslel
> 2. opět se vrací, neumazal jsem "ocásek"
> 3. kontrolní maily, jestli je adresa živá ...
>
> ALE, je to jediná konference, kam můžu psát klidně česky
> a taky mi tudy nechodí žádný spam.
>
> Klidně to nechte jak to je.
>
> Miroslav Kolombo
> kolombo na kolombo.cz

Ano s tímhle souhlasím, ale zamysleme se kdo za to může?
Pár blbců kteří neuvažují a poštu si nastaví tak blbě že potom nám chodí
100 potvrzení mailů které rozeslala konference a podobně.

A ohledně toho že admin neodpovídá mě vůbec nevadí pokud je nějaká chyba a
já mu ji pošlu a on ji opraví tak proč by mi měl ještě odpovídat že ji
odstranil, já jsem rád že ji odstranil a to poznám že to tu začne chodit
normálně tak jak má.
Jinak by snad potom pouze odepisoval na maily a na opravy a správu serveru
by mu nezbyl čas.

Pokud potřebujete poradit tak od toho existují různé help linky, ovšem ty
si musíte zaplatit, anebo se zeptat kamarádů, anebo třeba tady.

Jinak pokud se vám tady nelíbí nikdo vás zde nedrží a můžete jít jinam,
klidně si zařiďte i vlastní server a potom teprve poznáte co to stojí
námahy a starostí.

A jinak pokud chcete jiný filtr můžete ho napsat a poslat adminovy, pokud
bude dobry tak pochybuji že by ho nevyměnil.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.