FLAME: pitomy filtry v konfere (4admin)!!!

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Neděle Březen 18 09:34:57 CET 2001

Dobry den,

Mozno ste tu kratko, preto ozrejmim:

> Abych pravdu řekl, tak první setkání s paranoidním chováním této
> konference mě ze začátku zaskočilo.
Mna ani nie, denne tu byva aj vyse 100 prispevkov...

> 1. první mail se vrací, abych si to ještě rozmyslel
Ochrana proti spamom. Vrati sa Vam len _uplne prvy_
prispevok do konferencie (pre kontrolu adresy).
Ak je to spam pochybujem, ze dotycny spammer
na to odpovie.

> 2. opět se vrací, neumazal jsem "ocásek"
Su ludia (ja nastastie medzi nich nepatrim ;-), ktory platia za
preneseny objem dat. Ak im kazdy zopakuje cely mail asi ich to
nepotesi.... Pri odpovediach typu reply je vhodne ponechat len
casti, ktore chcem okomentovat. Kolko je takych sprav, ktore obsahuju
na zaciatku dvojriadkovu odpoved, potom patriadkovu signaturu
a nasledne kopiu povodnej spravy?

> 3. kontrolní maily, jestli je adresa živá ...
Skuste pozriet archiv, dozviete sa dovod.... Listu sa vracia
asi dost chybovych sprav o neexistujucich adresach. A naco
to ma donekonecna obsluhovat? Jeden mail mesacne ma nezabije,
podla subjectu ho hned odmazem. A dalsi dovod preco to
bolo zavedene je to, ze sa zacali vracat spravy od automatickych
odpovedacov typu "Som tyzden na dovolenke,potom odpoviem",
ktore sa v niektorych pripadoch vraj aj zacyklili....

> ALE, je to jediná konference, kam můžu psát klidně česky
> a taky mi tudy nechodí žádný spam.
A... takze prvy dovod je vdaka cloveku, ktoremu sme my ostatny
vdacny a vy ste nanho nasr... . Vdaka, Yenya!

A druhy vdaka bodu cislo 1.

> Klidně to nechte jak to je.
Hura, rozumna rec. Ak mate navrh na vylepsenie mozno by sa hodil.
(Ale hadam aj s navodom ako na to, cize prislusnym skriptom ;-)

Vela stastia!

Vlado
GRAFON dtp studio
Ing. Vladimir Rengevic
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: +421/849/55 26 153, fax/data: +421/849/55 26 153
e-mail: vlado na grafon.sk, http://www.grafon.sk