dosC bootable flopina

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Březen 18 12:01:42 CET 2001

On Sat, 17 Mar 2001, Pavel Kankovsky wrote:

> Co spustit ho v dosemu, zpristupnit mu disketovku a zadat
> prikazy "format a:" a "sys c: a:"?
>
> Rucne to radeji nezkousejte. Disketa musi mit vetsi mnozstvi magickych
> vlastnosti, aby z ni sel Debilni OS nabootovat (a zrejme se to tyka i
> freedosu), ovsem tyto vlastnosti je velice obtizne napodobit rucne.
> (Nedavno jsem to zkousel a nepovedlo se mi to, i kdyz byl celkem
> presvedceny, ze uz vsechno bylo tak, jak to ma byt.)

Nevím jak fredos a podobné, ale normální MS-DOS 6.20
musí mít na disku soubory io.sys a msdos.sys jako první, musí se nacházet
v sektorech za sebou - duvod - musí být na stejném místě u všech disket
protože zaváděč nezjištuje jejich polohu pro zjednodušení zavádění.
Pokud budete mít zájem mohl bych někde v dokumentaci vyštourat jak to
přesně má být (do detajlů) někde to mám.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.