Bezdratove propojeni 2 budov

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Neděle Březen 18 20:51:39 CET 2001

> Myslim ze mezi spojenim na 25m a 500m je docela rozdil.
>
> S pozdravem
> Pavel Trefny

Pro tebe mozna ano, pro ostatni ne. Protoze kazdy kdo "do toho"
aspon trochu vidi, vi, ze smerodatna vec je signal na vstupu a
vzdalenost je jen jedna z utlumovych casti, ktere se daji nahnat
treba antenou s vetsim ziskem. To vse za predpokladu, ze
vyzareny vykon ve smeru nepresahne 20 dBi k vuli hygienicke
norme, ze ktere vychazi generalni povoleni. No a protoze
Symphony ma fakt dost blbou citlivost, tak maximum co z toho
jde vyzdimat je necely plusminus kilometr a je teda z principu
jedno, jestli vzdalenost je 25 m nebo 500 m.

zd