Bezdratove propojeni 2 budov

Martin Patka smartin na semily.cz
Neděle Březen 18 23:28:50 CET 2001

Zdravim,

no, dle vypoctu, ktere pouzivam, je to asi 26dB :-))

> Pro tebe mozna ano, pro ostatni ne. Protoze kazdy kdo "do toho"
> aspon trochu vidi, vi, ze smerodatna vec je signal na vstupu a
> vzdalenost je jen jedna z utlumovych casti,

bohuzel nejpodstatnejsi.... :-)

> ktere se daji nahnat
> treba antenou s vetsim ziskem. To vse za predpokladu, ze
> vyzareny vykon ve smeru nepresahne 20 dBi k vuli hygienicke
> norme, ze ktere vychazi generalni povoleni. No a protoze
> Symphony ma fakt dost blbou citlivost, tak maximum co z toho
> jde vyzdimat je necely plusminus kilometr a je teda z principu
> jedno, jestli vzdalenost je 25 m nebo 500 m.

tak uplne to jedno neni. Na tech 25m "proleze" Sympony i zdí. Ale
na tech 500m mu vadi i větev stromu......

A na ten kilometr uz skoro nestaci ani 17dB antena (proti 5dB vsesmerove)

Mozna, ze jsem to s tou hanlivosti ("hracka") trosku prehnal, ale nas vic,
nez na
domaci pouziti to opravdu neni. Realna propostnost dat je mene nez
80kB/sec -
to je sice zhruba stejne, jako RangeLan2 od stejneho vyrobce, ale s tim je
mozne prekonat dle mych zkusenosti i 12km (17dB anteny).
Pro srovnani - propostnost DSS 2Mbit karet Z-COM  je cca 150-180kB/sec
a pres 11Mpbs Orinoco se da protlacit asi 800-900kB/sec.

Opravdu, to Symphony pro stabilni a spolehlivy spoj nedoporucuji......

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin