TTF a Wolverine - nejsem schopny nastavit podporu TTF

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Neděle Březen 18 22:37:30 CET 2001

> Bohuzel nefunguje, tedy alespon u me.
> Fonty jsem nakopiroval, vsechno, co ma byt ve fonts.dir tam je, cesta ve
> chkfontpath je taky, ale zadny fonty se mi nepridaly. kfontmanager taky
nic
> nevidi. Je treba udelat jeste neco dalsiho?
> (Mam RH 7.0, takze tam by podpora tadytech veci mela byt urcite.)

Nic dalsiho urcite neni potreba udelat. Nevim kde je chyba, to je tezko
hadat. Zkusil bych asi dve veci:
1) zkontrolovat jestli se cesta skutecne pridalo do chkfontpath
2) zkontrolocat jestli je soubor fonts.dir vygenerovany spravne (jestli v
nem vubec neco je, jestli v nem nejsou nejake nesmysly, chybove hlasky,
atd.)

To je tak asi vsechno co me ted hned napada.

PS: Mam taky RH 7.0 a nemusim snad dodavat ze mi to chodi v pohode.