FLAME: pitomy filtry v konfere (4admin)!!!

Juraj Hilovsky hilovsky na unipo.sk
Pondělí Březen 19 08:40:56 CET 2001

Dobry den prajem vsetkym diskusiechtivym.

Dovolim si vyjadrit moj skromny nazor. Precital som si vsetky maily na tutu
temu a mam dojem, ze nie vsetci pochopili, co chcel Pan Tomasek povedat.
Nesuhlasim sice celkom so sposobom jeho vyjadrovania v tomto pripade, ale
plne suhlasim s ostatnym obsahom jeho mailu a celkom chapem jeho
rozhorcenie. Aj mne ( a verim, ze uz kazdemu v tejto konfere ) sa parkrat
stalo, ze som zabudol odmazat tie tri riadky na konci mailu, mail bol
jednoducho odmietnuty touto konferou a ja som bol podobne nastvany ako nas
pan kolega Tomasek. Takze dajme tomu, ze napisem odpoved na mail, ktora bude
obsahovat aj s citovanymi riadkami povodneho mailu 100 riadkov. Pozrieme sa
na tie 3 riadky a zistime, ze su to len 3 percenta z celeho mailu. Preco
tomu maileru v konfere vadia prave tie 3 riadky, ked ostatne mu nevadia?
Uvazujme logicky: Povazujme tie 3 riadky za normalnu sucast mailu. Ak budem
v odpovedi citovat len potrebne riadky povodneho mailu, urcite odmazem
vsetko nepotrebne, cize aj tie nase 3 riadky a vsetko bude v poriadku. Ak to
neurobim, budem citovat cely povodny mail a to musi byt tiez v poriadku
(preco nie?). Vacsine ludi nevadi, ak im pride do mailovej schranky o par
desiatok bajtov viac. Jediny problem je fakt vtedy, ak uzivatel plati
prividerovi za prenesene mnozstvo dat. Tu je tazko poradit. Ak to clovek
naozaj potrebuje, peniaze na to si najde.
Na zaver jeden navrh: Ak tie riadky v odpovediach tak velmi vadia, co keby
ich ten mailer neposielal vobec? Pretoze ak uz je niekto do konfery
prihlaseny, predpoklada sa, ze to vsetko cital a kto to necital, aj tak si
to neprecita ( vid niektore maily typu "ako sa odhlasit z tejto konfery?" ).
To je zatial asi vsetko k tejto teme.
Prajem Vam prijemny den.

Ing. Juraj Hilovsky
CVT PU