FLAME: pitomy filtry v konfere (4admin)!!!

Pondělí Březen 19 08:55:42 CET 2001

> na tie 3 riadky a zistime, ze su to len 3 percenta z celeho mailu. Preco
> tomu maileru v konfere vadia prave tie 3 riadky, ked ostatne mu nevadia?
> Uvazujme logicky: Povazujme tie 3 riadky za normalnu sucast mailu. Ak budem

	K tomu jedina vec, tak jako je urcita moralka ve spolecnosti, tak je
urcita norma chovani (NetEtiquete) na siti, mezi ni mimo jine patri
(VYSLOVNE) ze kdyz odpovidam na mail, nechavam jen skutecne relevantni
cas puvodni zpravy, aby citatel vedel na co reaguji (hned v zavesu je
'cosi' o signature (max. 5 radku bez oddelovace), coz uz nevi 99%
lidi:-(), bohuzel toho naprosto elementarni pravidlo (asi jako ze krome
GB se jezdi v pravo) je bohuzel uplne cizi 90% lidi, co se na Internetu
pohybuji (zasluhu hodne na tom ma i MS se svym default nastavenim
Replyovani), osveta je hezka, ale kdyz nepomuze, musi nastoupit
primerena represe.

> (preco nie?). Vacsine ludi nevadi, ak im pride do mailovej schranky o par
> desiatok bajtov viac. Jediny problem je fakt vtedy, ak uzivatel plati
> prividerovi za prenesene mnozstvo dat. Tu je tazko poradit. Ak to clovek
> naozaj potrebuje, peniaze na to si najde.

	Pokud byste hodne dlouho zil na dial-upu a Internet Vas zivil, urcite
zmenite nazor i na 'par desitek bajtu'. Ja jiz v teto pozici nejsem, ale
byl jsem dost dlouho (a ceny v soucasne dobe nejsou o moc lidovejsi -
pomerove k jinym vecem).

> Na zaver jeden navrh: Ak tie riadky v odpovediach tak velmi vadia, co keby
> ich ten mailer neposielal vobec? Pretoze ak uz je niekto do konfery
> prihlaseny, predpoklada sa, ze to vsetko cital a kto to necital, aj tak si
> to neprecita ( vid niektore maily typu "ako sa odhlasit z tejto konfery?" ).

	Vas predpoklad je naprosto mylny, proc by se kazdy tyden opakovaly
nektere dotazy?

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno