Bezdratove propojeni 2 budov

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Pondělí Březen 19 08:51:59 CET 2001

..vim, ze je to OT, ale je videt ze to zajima vic lidi, tak neodolam...

no, ja nevim, ale na Symphony jedem uz dlouho - ani jednou
nezazlobily, neodesla zadna (jo, jedna reklamace novy karty -
mizerna citlivost na vstupu:) -a vse OK
...a jaky je rozdil mezi 500m a 5km ?? :))  -s 24dB antenou
uplne bez problemu a na plny vykon (a to je v prostredku trasy
kopec a jedeme asi 10 m nad nim :))

pokud neni  mokra, tak to neni tak hrozny:))  (opet vyzkouseno v praxi:)

ano, to uz je fakt na hrane...  -ale co s 5dB  vsesmerem ???? -
detske hracky patri jinam :)

no, mala rychlost jo - ale urcite vyrazne vetsi nez 80% pripojeni i k
internetu - takze proc to nepouzit :)))

ja jo.  -pokud neni treba vyssi rychlosti, tak v klidu a pohode.
Jediny problem je s jejich "usinanim" -i kdyz je ITO nula, tak se
obcas nejak shodi a probudi je az paket ktery z ty karty odchazi.
Z druhy strany neni ta karta videt :)  -nevim co to dela, ale resime
to pingem kazdou minutu -aspon vime co bezi :))

> Symphony je hracka, s tim souhlasim. Na jednom amickym webu (url nekde
> mam) je navod na zvyseni vykonu symphony (primo na kartu) na 1W, pridani
> traffic LEDek a podobne. Protoze jsou  to levne karty, da se s nimi delat
> spousta experimentu.

je vic podobnych veci -existuje k tomu i predzesilovac, vykon lze
zvednout treba i jen pouhymi 4-mi (jestli se dobre pamatuju) odpory
:)

> Osobne by mi ani tak nevadila mala citlivost Symphony, jako spise latence,
> ktera je sice obecne u FHSS bezdratu (Breezenet) vetsi a rozhazenejsi nez
> u DSSS (Orinoco, Wirefree), ale Symphony pod  zatezi predvadi neuveritelne
> casy :-) Kdyz potom jdete pres tu sit SSHackem, je to na pevne nervy.

Breezenet ma FHSSS ????????

...jinak pri zatizeni asi trosku zalezi na tom, co to zatezuje. Jede-li
to mezi linuxem, tak celkem bez problemu, ale ted jsme dali jednu
kartu do NT4 a pokud se z NTecek zacne odesilat, tak je to des -
proste jednoduse receno M$ asi zase predvadi umeni programovani
a vypada to tak, ze nemini vzit v potaz pomalejsi a ucpanejsi linku
a porad se to tam snazi hrnout :))

JaCi

 E C O n e t     - Jaroslav "Ciba"  Cibulka - JaCi
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
          Americka 49, 30150 Plzen
   tel.:  019/7223472     0602/348191