Bezdratove propojeni 2 budov

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Pondělí Březen 19 07:25:13 CET 2001

Zdravim,

> no, dle vypoctu, ktere pouzivam, je to asi 26dB :-))

> bohuzel nejpodstatnejsi.... :-)

> tak uplne to jedno neni. Na tech 25m "proleze" Sympony i zdí. Ale
> na tech 500m mu vadi i větev stromu......

Tak, mel jsem za to, ze mluvime o prime viditelnosti bez vyraznych prekazek.
Vychazime ze sily signalu na vstupu a citlivosti Symphony nutne pro ruzne
prenosove rychlosti, takze vrazit mu do cesty zed, signal na vstupu pres
kilometr
nebude stacit uplne nicemu.

> [...]
>
> Mozna, ze jsem to s tou hanlivosti ("hracka") trosku prehnal, ale nas vic,
> nez na
> domaci pouziti to opravdu neni. Realna propostnost dat je mene nez
> 80kB/sec -
> to je sice zhruba stejne, jako RangeLan2 od stejneho vyrobce, ale s tim je
> mozne prekonat dle mych zkusenosti i 12km (17dB anteny).
> Pro srovnani - propostnost DSS 2Mbit karet Z-COM  je cca 150-180kB/sec
> a pres 11Mpbs Orinoco se da protlacit asi 800-900kB/sec.
>
> Opravdu, to Symphony pro stabilni a spolehlivy spoj nedoporucuji......

Symphony je hracka, s tim souhlasim. Na jednom amickym webu (url nekde mam)
je navod na zvyseni vykonu symphony (primo na kartu) na 1W, pridani traffic
LEDek a podobne. Protoze jsou  to levne karty, da se s nimi delat spousta
experimentu.

Osobne by mi ani tak nevadila mala citlivost Symphony, jako spise latence,
ktera
je sice obecne u FHSS bezdratu (Breezenet) vetsi a rozhazenejsi nez u DSSS
(Orinoco, Wirefree), ale Symphony pod  zatezi predvadi neuveritelne casy :-)
Kdyz potom jdete pres tu sit SSHackem, je to na pevne nervy.

    zd