FLAME: pitomy filtry v konfere (4admin)!!!

Juraj Hilovsky hilovsky na unipo.sk
Pondělí Březen 19 10:18:53 CET 2001

Dobry.
----- Original Message -----
From: Ing. Pavel PaJaSoft Janousek <janousek na fonet.cz>

> lidi:-(), bohuzel toho naprosto elementarni pravidlo (asi jako ze krome
> GB se jezdi v pravo) je bohuzel uplne cizi 90% lidi, co se na Internetu

... mimochodom, vlavo sa jazdi aj v Australii, na Havaji, tusim aj v Juznej
Afrike a ktoviekdeeste, (obcas aj na Slovensku)... :-)

> Pokud byste hodne dlouho zil na dial-upu a Internet Vas zivil, urcite
> zmenite nazor i na 'par desitek bajtu'. Ja jiz v teto pozici nejsem, ale

...ak by ma internet zivil, urcite by som nepouzival dial-up...

> Vas predpoklad je naprosto mylny, proc by se kazdy tyden opakovaly
> nektere dotazy?

...ako, ze mylny? Ved vravim: necitaju to.

Este nieco na zaver: ja sam nedodrzujem vsetky tieto pravidla, ale budem sa
snazit to napravit. Ak som niekomu sposobil nejake problemy, tak sa
ospravedlnujem.
jh