Tenky vs. tlusty klient

Libor Pavlik libor.pavlik na etnetera.cz
Pondělí Březen 19 14:06:29 CET 2001

>  Takhle pracuji ja, myslim ze to je velice vhodne reseni a i pro pripadny dalsi
>  upgrade HW. Jenom nezapomente na poradne sitovani, je rozdil 10/100 MBit,
>  ale i HUB a SWITCH.
>  No a to se pripojuju k podstane mene vykonnemu serveru nez vyse, prace je v c++.

pripojuji se ke kladne zkusenosti s tenkym klientem
nas server je 2procesorova masina s 0.5 gigem pameti a dela na tom o
neco vic nez 3 lidi, nemluve a hromade dalsich, co pracujou pod voknama
a na serveru maj svuj profil a dalsi pitomosti
soucasne tam bezi hromada serverovejch veci, pracovni a testovaci verze
vseho moznyho

pravda, pokud nekdo napise nevhodny cgicko, tak se to na chvili zpomali,
ale neni to tak casto (problemy jsme meli prave pred upgradem pameti -
ve spicce zoufalstvi - ale ted je to uz ok)

Liboru