Tenky vs. tlusty klient - lehce OT

Jaromir Vratny jv na pspace.cz
Pondělí Březen 19 14:44:44 CET 2001

>  Takhle pracuji ja, myslim ze to je velice vhodne reseni a i pro
> pripadny dalsi
>  upgrade HW. Jenom nezapomente na poradne sitovani, je rozdil 10/100 MBit,
>  ale i HUB a SWITCH.
>  No a to se pripojuju k podstane mene vykonnemu serveru nez vyse,
> prace je v c++.

Zajimave, mluvi se tu o tenkem klientovi a narocnosti na sit. Neni to trochu
v rozporu? Chapu ze kratsi sitove odezvy maji vliv na odezvu na klientu,
nicmene to je to v praxi opravdu tak znat(napr. switchovany vs sdileny
eth. - samozrejme se bavime o tenkem klientu)? Napr. u Metaframe jsem
nepozoroval rozdily 10Mb nebo 100Mb.

Jaromir