OT: Proc logovat, kdyz to nikdo necte

Roskanuk Michal Michal.Roskanuk na merlin.cz
Pondělí Březen 19 19:03:14 CET 2001

Omlouvam se za off-topic, ale tohle stoji za zminku.
Minuly tyden jsem nasel v logu firewallu sekvencni
portscan a jelikoz to bylo ze snadno dohledatelneho
stroje jedne zname ceske firmy, zavolal jsem tamnimu
adminovi. Hned vedel, vo co go a omlouval se, ze
si overoval v praxi metodu, jak odlisit primarni
ip adresu od aliasu. Tolik historka okresniho
formatu. Zajimave je na tom to, ze mi rikal, ze
scanoval timhle zpusobem cca 100 mist a ozvali
se mu 4, tedy _ctyri_ lidi me vcetne. To je ale
HODNE malo, pratele. Kdopak z vas logy opravdu
cte/zpracovava a kdo se jenom kouka, jak rotujou ...?

MR