Reiser FS - zkusenosti ?

Pondělí Březen 19 20:54:54 CET 2001

On Mon, 19 Mar 2001, Stanislav Meduna wrote:

> Neverim prilis, ze gcc islo do distribucie bez jedineho znameho a
> potvrdeneho bugu, taky produkt porovnatelnej velkosti (ci open, alebo
> komercny) som este nevidel. Odkial mas takuto informaciu?

Jsem v Beta teamu a pred releasem 7.0 se tyto chyby ostre sledovaly. Pred
releasem nebyla k dispozici chyba, ktera by zneschopnovala ci zpusobovala
chyby. Po releasu se objevily takove drobnosti jako segfaut xmms po
kliknuti na menu "ukoncit" a podobne "ptakoviny" (chyba v glibc). Nevsiml
jsem si, ze by tam bylo neco zasadniho a to ani u kompilatoru.

Mluvime porad o zasadnich problemech? :-)

Jo - a co se tyka toho piva a rozbity huby - jsem pro pivo. Tu hubu neberu
a nebo me musite nechat aspon rok chodit do posilovny a na Aikido, aby to
melo aspon nejaky efekt :) Jinak se vzdavam kontumacne.

--
                        Milan Kerslager