Reiser FS - zkusenosti ?

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Březen 19 15:34:45 CET 2001

Milan Kerslager schrieb in Nachricht ...

>V zadnem pripade jsem to vysvetleni nemyslel jako vtip a dokonce jsem
>vysvetlil i rozdilne pohledy. Nechapu, proc se do me ZASE navazis a snazis
>se prekroutit fakta, ktera jsem jasne vysvetlil a predlozil (tj. snazis se
>mi zde namluvit, ze situace kolen ReiserFS a GCC 2.96 byla ekvivalentni).

Chlapi, chodte niekam na pivo a bud si to vyjasnite, alebo si dajte
po hube :-) V konferencii to uz trochu unavuje.

>To, ze se neco vi zde bylo predlozeno tak, ze *existuje* spolehlivy a
>reprodukovatelny report o chybe. Je nevyvratitelne, ze o ReiserFS takove
>reporty existovaly a o GCC 2.96 ne (byla jim prelozena cela distribuce).

Neverim prilis, ze gcc islo do distribucie bez jedineho znameho
a potvrdeneho bugu, taky produkt porovnatelnej velkosti
(ci open, alebo komercny) som este nevidel. Odkial mas
takuto informaciu?

Zdravi
--
                                                                  Stano