Tenky vs. tlusty klient

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Úterý Březen 20 08:02:20 CET 2001

> Cituji vedouciho programatora (nevyhody tenkeho klienta):
>
> 1. Problemy s restarty HTTP serveru na kterem se zkousi aplikace ve
> vyvoji (servlety).

a ake problemy? prteco ho chce restartovat? ale v jednom ma pravdu
nemozu to restartovavat len tak od burcha ale to jak robi ze to
potrebuje casto restartovavat? co ja mam apache server tak ten
restartovavam len vtedi ked classy pridavam v jar ci zip subore.

> 2. Narocnost nekterych aplikaci, ktere by mohly odstavit cely pocitac
> na kterem bezi x-klient (netscape,...)

????? no mne sa nestalo aby ked padne netchrap jednemu klientovy abi sa
zasekla cela masina. vie ti povedat jak na toto prisiel?

> 3. jedna se o tak neobvykle reseni, ze jsem ho jeste pri vyvoji
> serverove aplikace nezaznamenal. A ptal jsem se hodne. Sun, Oracle,
> nase firma, Twelvehorses...

co viem tak vedsinou u velkich firiem ani poriadne nevedia ako to maju
postavene dvoleziti je vyvoj a odskusanie aplikacie a nato nema vpliv ci
su tenky alebo hrubi klienti.

--
   Blasko @vuje.sk
Marek s