Tenky vs. tlusty klient

Kouba Tomas tomas na neo.cz
Pondělí Březen 19 14:58:36 CET 2001

> A ake ma nato dvovody? vyvoj cez tenkych klientou ma vyhodu v tom ze
> vsetci maju rovnake prostredie a je to lacnejsie.

Cituji vedouciho programatora (nevyhody tenkeho klienta):

1. Problemy s restarty HTTP serveru na kterem se zkousi aplikace ve vyvoji
(servlety).
2. Narocnost nekterych aplikaci, ktere by mohly odstavit cely pocitac na
kterem bezi x-klient (netscape,...)
3. jedna se o tak neobvykle reseni, ze jsem ho jeste pri vyvoji serverove
aplikace nezaznamenal. A ptal jsem se hodne. Sun, Oracle, nase firma,
Twelvehorses...