MySQL v. RH 7.0 - vynuceny update ?

Petr Kincl pkincl na synergy-vs.cz
Úterý Březen 20 08:28:59 CET 2001

> PROSIM, pokud mate problemy, upgradujte si system! V updatech je (krome
> opravy MySQL balicku) i nekolik bezpecnostnich zaplat. Pouzijte k tomu
> treba prikaz up2date, viz navod na:
>
> http://www.linux.cz/redhat-cz/#opravy
>
> Nebo si stahnete jednotlive balicky:
>
> http://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/updates/7.0/i386/

To jsem prosim udelal (stahl jsem si vsechny balicky), ale nevim jak udelat
fyzicky update, nebot pozadavek na instalaci noveho balicku vede k dalsim
pozadavkum na update dalsich. Kdyz to chtelo updatovat glibc, tak jsem toho
nechal, nebot tento update je podle me neproveditelny rpm vyhodi spoustu
zavislosti, na nichz to skonci (pouzivam rpm -Uvh). Existuje nejaky postup,
jak to vse provest jinak ?
Dekuji
Petr Kincl