PPP pres seriovy port

scipraha na applet.cz scipraha na applet.cz
Úterý Březen 20 10:00:12 CET 2001

Dobry den,
zkousim spojit dva pocitace pres seriovy port a nevim, co a jak ma byt.
Snad by stacilo, kdyby mi nekdo poradil nejaky zdroj, kde je to popsane
(cim podrobneji, tim lepe).
Jde mi predevsim o fyzicke propojeni, ktere piny maji byt propojene aj.
A potom taky, jak overit, ze neco leze skrze ten drat. Zkousel jsem
poslat neco do /dev/ttyS0 (S1) a na druhem pocitaci jsem cekal, co
vypise. Nic. (jestli se to takhle ovsem da overit).
Zkousel jsem mit na jedne strane getty a na druhe minicom. U nej take
nevim, jak se ma chovat.
Diky za kazdou radu
Michal Vojan