hlaska od PPP

scipraha na applet.cz scipraha na applet.cz
Úterý Březen 20 10:08:37 CET 2001

Muze mi,prosim, nekdo objasnit, co presne znamena, kdyz mi pppd napise:
peer is not authorized to use adress xxx.xxx.xxx.xxx. Ten peer jsem ja
nebo ten u providera (mozna blba otazka)
Zkousel jsem se pripojit na volny a se stejnym nastavenim options se s
jednim pocitacem pripojim a s druhym ne. Mam stejne i pap-secrets a
chap-secrets.
Na prvnim pocitaci pracuje suse5.3 s pppd 2.2.0 na tom druhem (kde to
nefunguje) je RH7.0 s pppd 2.3. (nevim presne, ale je to ten, co je na
dist.cd)
Diky
Michal Vojan