FLAME: pitomy filtry v konfere (4admin)!!!

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Březen 20 11:13:09 CET 2001

On Tue, Mar 20, 2001 at 08:51:59AM +0100, Jan Kasprzak wrote:
> 	Kdyz uz se tady rozpoutala takova flame war, asi bych mel odpovedet.

Rikal jsem si, ze uz do tohoto threadu nebudu nic psat, ale kdyz se ozval sam
velky Yenya ;-))....

> Juraj Hilovsky wrote:
> : Dovolim si vyjadrit moj skromny nazor. Precital som si vsetky maily na tutu
> : temu a mam dojem, ze nie vsetci pochopili, co chcel Pan Tomasek povedat.
>
> 	Pan Tomasek zvolil ne uplne stastnou (abych pouzil eufemismus)
> formu vyjadreni. Na takto formulovane maily nehodlam odpovidat, protoze
> evidentne nejde o snahu o diskusi.

Chapu, ze byste se mnou vubec nemusel bavit, nicmene v jednom se mylite:
evidentne se jedna o snahu o diskusi (jen vyjadrenou jinymi prostredky
a s jinymi - momentalnimi emocemi...). Jinak bych to do konference nepsal...

> 	Tohle jste nepochopil. Tech par radku v odpovedi mi nevadi.
> Ale je to nejsnazsi cesta, jak detekovat, pokud nekdo ocitoval cely puvodni
> mail. A to, ze do takovehoto filtru spadne i par mailu navic, ktere treba
> necituji kompletni predchozi mail, mi nevadi. Ty radky navic jsou v odpovedi
> redundandni informace a odpovidajici by je mel smazat.

Dobra. Mam navrh, aby se filtr vztahoval jen na maily, ktere maji v tele >15
radek. Jsem ochoten pomoct se skriptovanim (jak uz jsem jednou napsal).
Imho pro kratke emaily je tenhle filtr spis kontraproduktivni...

> [...]
> Svym provozem i poctem ctenaru jde o jednu z nejvetsich ceskych konferenci.
> Proto je potreba snazit se ji udrzet v takovem stavu, aby se nezhroutila
> vlastni vahou a byla pro sve ctenare prinosem. Toho lze dosahnout (s rozumnou
> casovou investici ze strany dobrovolnych spravcu konference) jen zavedenim
> urcitych automatickych restriktivnich opatreni. Za tuto cenu mame konferenci,
> kde temer nejsou spamy, a ktera neobsahuje az tak mnoho off-topic prispevku.
> Rozhodnete se sami, jestli vam takova konference vyhovuje. Pokud ne,

Jsem rad, ze konference existuje, jenom jsou sem tam veci, ktere cloveku pijou i
krev.

S pranim pekneho apriloveho dne

Petr Tomasek
--