iPaq & Linux - prvni (a druhy) dojem

Honza Petrous hop na unibase.cz
Úterý Březen 20 12:36:22 CET 2001

> Na iPAQu jsem zkousel nekolik soucasnych distribuci a ted si vyvyjim
> svoji vlastni, ktera bude splnovat to co od tohoto pristroje presne
> chci.

A z ceho budete vychazet? Z familiar verze? Pouzijete JFFS2?

> Zalezi na tom k cemu to potrebujete. My to potrebujeme pro dalkovou
> spravu site a k tomu nam PocketWord moc nepomuze :) Spis potrebujeme
> silny skriptovaci jazyk, ssh ... Tim nerikam, ze by se to do WinCE
> nedalo dokoupit :)

Taky ho minim timto zpusobem pouzivat (teda, krome "hrani si" :).
Jeste jsem netestoval IrDA podporu, snad bude OK (i kdyz je kolem
ni tolik kriku). Rad bych se totiz pripojoval pres Nokii 6210 ...

> mate maly display nebo pouzit virtual screen :) Velmi sikovna
> vec je, ze
> mate k dispozici zdarma cluster ze 7 stroji s procesorem ARM na kterem
> muzete nativne vyvyjet nebo treba jen kompilovat.

Nejake info jsem zachytil, ale pak uz jsem ho nikdy nenasel.
Muzete me, prosim, nasmerovat. Stahl jsem si sice krizove GCC, ale
prece jenom mam s nekterymi preklady problemy.

/Honza