iPaq & Linux - prvni (a druhy) dojem

Ales Koval koval na suas.cz
Úterý Březen 20 14:02:27 CET 2001

Honza Petrous wrote:
> A z ceho budete vychazet? Z familiar verze? Pouzijete JFFS2?

Momentalne pouzivam cramfs. Vychazim z predpokladu, ze odladeny image
nebudu jiz potrebovat tolik menit. A vlastni rezie JFFS2 mi prijde vetsi
nez cramfs. Mozna, ze ale svuj nazor smenim :) Familiar verze ma hezky
kabatek, ale na ukor systemovych utilit.

> Taky ho minim timto zpusobem pouzivat (teda, krome "hrani si" :).
> Jeste jsem netestoval IrDA podporu, snad bude OK (i kdyz je kolem
> ni tolik kriku). Rad bych se totiz pripojoval pres Nokii 6210 ...

Hodlam to pouzivat stejnym spusobem a take s Nokii 6210 s HSCDS.
Infraport jsem uspesne rozchodil, ted me jeste ceka konfigurace pppd a
jinych sitovych sluzeb.

> Nejake info jsem zachytil, ale pak uz jsem ho nikdy nenasel.
> Muzete me, prosim, nasmerovat. Stahl jsem si sice krizove GCC, ale
> prece jenom mam s nekterymi preklady problemy.

Zkuste rlogin -l guest skiffcluster1.handhelds.org. Viz.
http://www.handhelds.org/projects/skiffcluster.html