RH 7.0 - vynuceny update -> uprava instalace ?

Petr Kincl pkincl na synergy-vs.cz
Úterý Březen 20 12:59:20 CET 2001

Bohuzel pouzivam jeste puvodni distribuci RH7.0EN, kde jsou glibc 2.1.92.
Asi budu muset prejit na RH 7.0. Kdyz budu palit nova CD, muzu nahradit
starsi sobory novymi updaty, nebo se musi nazvy packages zmenit nekde v
instalacnim programu? Pokud ano, tak kde, abych si udelal uplne cerstvou
"distribuci"?
Trochu jsem odbocil od puvodniho tematu, ale myslim, ze by to mohlo byt
uzitecne nejenom pro me.

> Nakopiroval bych je do adresare, kam up2date bude stahovat
> (/var/spool/up2date nebo parametr u --tmpdir). Pokud budou totozne,
> nebudou se znovu stahovat.

Udelal jsem up2date mysql a vyhodilo mi to chybu v programu up2date, tak
nevim :-(.
Pokusim se to resit viz. uvod mailu.

Petr Kincl