MySQL v. RH 7.0 - vynuceny update ?

Úterý Březen 20 11:34:34 CET 2001

On Tue, 20 Mar 2001, Petr Kincl wrote:

> To je mi jasne, proto jsem to neudelal. Moc se mi nechce do automatizovaneho
> updatu, protoze jsem si stahl vsechno jiz na disk a nechce se mi to stahovat
> jeste jednou, je mozno programu up2date rici, odkud si ma opravene balicky
> vzit ?

Nakopiroval bych je do adresare, kam up2date bude stahovat
(/var/spool/up2date nebo parametr u --tmpdir). Pokud budou totozne,
nebudou se znovu stahovat.

> Ted jsem se zaregistroval, ale bojim se, ze update bude trvat velmi dlouho
> :-(, kdyz to bude tahat z redhat.com.

Jejich konektivita je dobra. Bezne od nich v noci stahuju 200-600 kBps
(zrovna ted ve dne 45 kBps), takze nejuzsi misto bude asi Vase linka
(pokud nejste na TENu). Myslim, ze maji kriticke stroje k pateri pripojene
100Mbps Ethernetem.

--
                        Milan Kerslager