ulozeni procesu -> nahrani procesu

Úterý Březen 20 13:14:02 CET 2001

On Tue, 20 Mar 2001, Jan Parkman student wrote:

> Potreboval bych programek, ktery by byl schopen, ulozit na disk
> spusteny program (a ukoncit ho :) a posleze ho zase spustit.

Pomineme-li diskutovane moznosti s hibernaci celeho pocitace
(funguje to na lepsich noteboocich, pro ostatni existovalo
neco jmenem swsusp) a moznost, aby si ten program svuj stav ukladal
do nejakeho souboru explicitne (ma to tu vyhodu, ze to bude mit mensi
rezii, bude mozno za chodu vymenit kod apod.), tak po prekonani ruznych
chytaku to lze do jiste miry provest "hibernaci" celeho procesu:
kdysi jsem videl neco, co se jmenovalo "Condor", a co tohle umelo
a dokonce to pouzivali k migraci procesu z jednoho pocitace na jiny.
Myslim, ze to nebylo delano pro Linux, ale ze bylo to ciste userlandove,
takze by to nemel byt takovy problem to portovat.