ulozeni procesu -> nahrani procesu

masik+ccl na pc203b.fzu.cz masik+ccl na pc203b.fzu.cz
Úterý Březen 20 14:32:40 CET 2001

peak na argo.troja.mff.cuni.cz (Pavel Kankovsky) writes:

> [...]
[...]
> kdysi jsem videl neco, co se jmenovalo "Condor", a co tohle umelo
> a dokonce to pouzivali k migraci procesu z jednoho pocitace na jiny.
> Myslim, ze to nebylo delano pro Linux, ale ze bylo to ciste userlandove,
> takze by to nemel byt takovy problem to portovat.

Condor, tusim, nema dobrou licenci. Podobnou vec umi i GNU queue -
taky dokaze (patch do kernelu) migrovat procesy z pocitace na pocitac.
Doporucuju hledat na internetu podle slova checkpointing. Na
sourceforge je mimo queue jeste nejaky projekt esky.

        Jirka