Bezdratove propojeni 2 budov

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Březen 20 15:56:35 CET 2001

Blasko Marek schrieb in Nachricht <3AB75A1D.D346EC20 na vuje.sk>...

>asi moc zo zakonmi neprichadzas do stretnutia ze? je tam napisane este 6
>mesiacou potom co sme toto uzakonili mozete pouzivat veci ktore
>terajsiemu povolenie nevyhovuju ale vyhovuju predchadzajucemu.

Uzakonili to 1. 7. 2000, 6 mesiacov je teda uz nejaky cas prec. Poprosim
odkaz na konkretny paragraf podporujuci Tvoj vyklad - nevylucujem,
ze som nieco prehliadol, ale tento stav mi popisoval clovek, ktory
s tym prichadza do styku profesionalne.

Asi si to pleties s licenciami - tam plati, ze ak si do 6 mesiacov podal
ziadost, mozes postupovat podla povodnej az kym nebude rozhodnute
o novej.

Zdravi
--
                                                      Stano