Bezdratove propojeni 2 budov

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Březen 21 07:55:57 CET 2001

> Uzakonili to 1. 7. 2000, 6 mesiacov je teda uz nejaky cas prec.
> Poprosim odkaz na konkretny paragraf podporujuci Tvoj vyklad -
> nevylucujem, ze som nieco prehliadol, ale tento stav mi popisoval
> clovek, ktory s tym prichadza do styku profesionalne.

precitaj si pozorne co si sem poslal:
%   Generálne povolenia vydané podľa doterajších predpisov strácajú
% platnosť  po uplynutí šiestich mesiacov odo dňa účinnosti tohto
% zákona.

teraz pomocka:

doterajsie predpisi: predpisi ktore boli platne DO VYDANIA TOHTO
                     PREDPISU/zakona.

teraz ked to precitas uz to ma vyznam:

Generalne povolenia vydane podla "predchadzajucich" predpisou stracaju
platnost po uplynuti siestich mesiacov odo dna ucinnosti tohto zakona.

> Asi si to pleties s licenciami - tam plati, ze ak si do 6 mesiacov
> podal ziadost, mozes postupovat podla povodnej az kym nebude
> rozhodnute o novej.

urcite nepletiem. na skuske radioamaterou (aj ked to uz bolo davnejsie)
som musel vykazat nejake znalosti z telekomunikacnych predpisou a este
kvoli bytu a par inim veciam som musel trochu citat predpisi/zakony a
navise niektore predpisi zo zbierky zakonou sa bytostne dotikaju mojej
prace. Takze asi tak.

--
   Blasko @vuje.sk
Marek s